Supermarkt Albert Heijn heeft een losse webshop voor non-food producten gelanceerd. Op AH Voordeelshop.nl vinden consumenten een breed assortiment van non-food deals en uitjes.
De supermarkt heeft al langere tijd online een aanbod non-food, maar kiest er nu voor een speciale webshop voor dat aanbod op te tuigen. Daarbij richt het bedrijf zich op deals: producten worden met korting aangeboden.
'We zien dat klanten onze aanbiedingen op non-food, restaurants, uitjes en tickets altijd erg waarderen en daarom bieden we vanaf vandaag in de AH Voordeelshop.nl hele goede deals’, aldus Constantijn Ninck Blok, directeur merchandising en formats bij Albert Heijn. ‘Nu zie je in één oogopslag alle geweldige dingen die we voor al onze klanten in petto hebben en kun je die heel eenvoudig bestellen.’
Volgens Albert Heijn wordt de webshop het hele jaar door aangevuld met nieuwe items en kunnen klanten hun Airmiles er inwisselen. Het assortiment richt zich met name op huishoudelijke producten, buitenproducten en dus uitjes naar bijvoorbeeld een dierentuin.
Marktplaats
Een nadere blik op de shop onthult dat de AH Voordeelshop een marktplaats is. Producten worden aangeboden door verschillende leveranciers, vergelijkbaar naar het model van zusterbedrijf bol. Consumenten krijgen bestellingen dus ook via de leveranciers geleverd. Een order met meerdere producten van verschillende leveranciers wordt dus ook op verschillende momenten in verschillende doosjes bezorgd.
Of de webshop onderdeel is van de beloofde synergieversterking met zusterbedrijf bol is niet bekend. Twinkle heeft Albert Heijn om een reactie gevraagd.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Albert Heijn verrast met webshop in non-food deals